Arşiv

Son Eklenenler :

Marley ve Ben izle (Türkçe Dublaj)

Filme Oy Kullan :
Marley ve Ben full izle,Marley ve Ben tek parça izle,Marley ve Ben hd izle,Marley ve Ben filmi izle,Marley ve Ben donmadan izle,Marley ve Ben 720p izle

Film Hakkında:John ve Jenny karlı soğuk bir kış günün de dünya evine girmiştir. Yeni bir hayata başlamak isteyen çift evlendikleri bölgeden taşınırlar. Bu eşler kendilerine iş bulur buldukları iş ise birbirlerine rakip 2 gazete firmasıdır. Belirli bir süre geçtikten sonra evliliğin aslında dışardan göründüğü kadar kolay olmadığını da anlarlar. John'un çocuk yapmakla ilgili kuşkuları vardır . Bir gün en yakın arkadaşına bu durumu anlatır ve en yakın arkadaşının ona kusursuz bir fikri vardır. Köpek alması ! John Jenny'yi oyalamak için bir köpek alması gerekmektedir. Belli bir süre sonra da marley artık onların evinin bir parçası olacaktır.İyi Seyirler Dileriz..
Yönetmen Adı:David Frankel
Oyuncular:Eric Dane, Haley Bennett, Haley Hudson, Jennifer Aniston, Owen Wilson
Tür:2009 ve Öncesi, Aile, Dram, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler
Gösterim Yılı:2008
Share this article :

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İçin ANONİM Seçeneğini Seçiniz

 
Tüm Haklar Saklıdır..Chocollate21@gmail.com Adresinden Ulaşabilirsiniz... Blogger tarafından desteklenmektedir.
TOP
Copyright © 2014. 720p Online Hd Film izle - Tüm Haklar Saklıdır..
Online Film izle Film izle | Hd Film izle Film Seyret Ping