Arşiv

Son Eklenenler :

Quantum of Solace 720p izle Türkçe Dublaj Tek Parça

Filme Oy Kullan :
quantum of solace hd izle,quantum of solace filmi izle,quantum of solace tek parça izle,quantum of solace 720p izle

Marc ForsterFilm Hakkında Sevdiği kadın Vesper tarafından ihanete uğrayan 007, içinden gelen dürtüye karşı koyarak son görevini kişiselleştirmemeye çalışır. Kararlılıkla doğruyu ortaya çıkarmaya çalışırken Bond ve M , Mr White’ı sorguya çekerek, Vesper’a şantaj yapan, kimsenin tahmin edemeyeceği kadar karmaşık ve tehlikeli bir şebekeyi ortaya çıkarırlar.
Oyuncular :Daniel Craig, Eva Green, Gemma Arterton, Guillermo del Toro, Olga Kurylenko
Gösterim Yılı :2008
IMBD Puanı :6.7


Share this article :

+ yorum + 1 yorum

13 Ağustos 2013 14:59

anan zaa xD

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İçin ANONİM Seçeneğini Seçiniz

 
Tüm Haklar Saklıdır..Chocollate21@gmail.com Adresinden Ulaşabilirsiniz... Blogger tarafından desteklenmektedir.
TOP
Copyright © 2014. 720p Online Hd Film izle - Tüm Haklar Saklıdır..
Online Film izle Film izle | Hd Film izle Film Seyret Ping