Arşiv

Son Eklenenler :

Bana Bir Soygun Yaz 720p izle

Filme Oy Kullan :
bana bir soygun yaz izle,bana bir soygun yaz filmi izle,bana bir soygun yaz hd izle,bana bir soygun yaz tek parça izle

Gösterim Yılı :2012 
IMBD Puanı :2.9 
Yönetmen :Biray Dalkıran 
Film Hakkında :Bir iş için Ankara’ya gitmek üzere olan Onur’a, Hacamat Hüso bir arkadaşına gönderilmek üzere tanınmış bir pastanenin şekerlemelerinden bir kutu teslim eder. Aynı gün uzatmalı sevgilisiyle yaptığı tartışma sonucu aldatıldığını düşünen Leyla, Onur’un bütün eşyalarını ve şekerleme kutusunu benzin dökerek yakar. OyuncularHakan Yılmaz, Mehmet Özgür, Mehmet Usta, Ömür Arpacı, Sera Tokdemir
Fragman



Share this article :

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İçin ANONİM Seçeneğini Seçiniz

 
Tüm Haklar Saklıdır..Chocollate21@gmail.com Adresinden Ulaşabilirsiniz... Blogger tarafından desteklenmektedir.
TOP
Copyright © 2014. 720p Online Hd Film izle - Tüm Haklar Saklıdır..
Online Film izle Film izle | Hd Film izle Film Seyret Ping