Arşiv

Son Eklenenler :

Benim Adım Khan 720p izle(Türkçe Dublaj)

Filme Oy Kullan :
benim adım khan tek parça izle,my name is khan hd izle,my name is khan 720p izle,benim adım khan türkçe dublaj izle

Konu: Rizwan Khan Asperger rahatsızlığına yakalanmıştır. Asperger otizm türünde bir rahatsızlıktır. Mandira ile evli olan Khan daha sonra boşanmıştır. San Fransisco’da ikamet eden Khan dünyada oldukça yankı uyandırmış olan ikiz kuleler saldırısı sonrasında Los Angeles havaalanında şüpheli olarak içeri atılır. Yaşadığı bu tatsız olay sonucunda Radha isminde bir terapist ile tanışır bu kişi kendisine rahatsızlığı konusunda yardımcı olacaktır.
Tür: Dram, Romantik, Politik
Yılı: 2010
IMDB Puanı: 7,3/10
Oyuncular: Shahrukh Khan, Kajol, Birol Tarkan Yıldız, Jennifer Echols, Zarina Wahab

Part-1
 
Part-2
 
Share this article :

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İçin ANONİM Seçeneğini Seçiniz

 
Tüm Haklar Saklıdır..Chocollate21@gmail.com Adresinden Ulaşabilirsiniz... Blogger tarafından desteklenmektedir.
TOP
Copyright © 2014. 720p Online Hd Film izle - Tüm Haklar Saklıdır..
Online Film izle Film izle | Hd Film izle Film Seyret Ping